Po vybrání zboží, zvolení počtu kusů, vyplnění kontaktních údajů a jejich odesláním jste provedli závaznou objednávku. Pokud byla Vaše objednávka úspěšně odeslána a zapsána, do databáze zašleme Vám o tom zprávu e-mailem - v pracovní dny do 24 hodin.
Na požádání zašleme i daňový doklad. Na veškeré zboží prodávané v našem obchodě je poskytována záruka a jsou vydány platné atesty nebo prohlášení o shodě v souladu s platným zákonem.
Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná, storno objednávky je možné poslat emailem na adresu: objednavky@kaladekorace.cz do 6 hodin od obdržení potvrzení o úspěšném objednání. Poštovné účtujeme dle skutečných nákladů přepravce DPD (platba kartou není možná). Poštovné do zahraničí je účtováno dle tarifu České pošty. Náklady na balení neúčtujeme. Při platbě předem vyčkejte na sdělení částky k úhradě, která obsahuje skutečně dodané zboží a náklady na dopravu.
Pokud nebudete z nějakého důvodu spokojeni, můžete neporušené zboží do 14 dnů vrátit. Zboží bude přijato po vzájemné dohodě a po zaslání zboží (nebo po osobním doručení) na naši adresu. Zboží musí být dodáno zpět i s dokladem o koupi. Po přijetí zboží Vám bude vrácena příslušná částka bankovním převodem do 3 pracovních dnů ode dne přijetí zboží. V případě vrácení zboží osobním doručením, prodávající vrátí příslušnou částku kupujícímu v hotovosti v okamžiku doručení zboží na naši adresu. V případě vracení zboží nám pošlete mail na info@kaladekorace.cz nebo nás kontaktujte na naší INFO LINE: 596 441 033.
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu info@kaladekorace.cz , případně telefonicky na 596 441 033 nebo písemně na adresu uvedenou níže společně se základními údaji: jaké zboží reklamujete, důvod reklamace, termín nákupu.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. V případě prodeje zboží označené jako výprodej je záruka omezená pouze na vlastnosti, které podle nichž nebylo zboží do této kategorie zařazeno. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce. Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
KALA, provozovatel internetového obchodu www.kala-dekorace.cz, se zavazuje a prohlašuje, že nebude svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně bez předchozího souhlasu zákazníka (výjimkou je dodavatelská služba, která data potřebuje za účelem doručení zásilky). Vaše údaje jsou ukládány do databáze. Tato data můžeme na Vaše přání kdykoliv z databáze vymazat.